26. maj 2014

It's a blog!

Jeg har oprettet en blog. Hvordan jeg kom frem til, at det var en god ide, ved jeg ikke helt. Jeg har nemlig tidligere sagt til mig selv, at sådan en skal jeg da ikke have, for det forpligter af helvede til, jeg får præstationsangst, og så er det efterhånden også lidt hvem-har-ikke-en-blog-i-dag-agtigt.

Bloggens levetid er nok også lidt uvis, men her til en start bliver den brugt til, at jeg kan nedfælde forhåbentlig sjove og spændende fortællinger om det store udland og måske poste et billede her og der.

Navnet Vægelsind kommer i øvrigt fra mine to brødre, der for efterhånden ret mange år siden sagde, at jeg var vægelsindet. Selvom der er gået en håndfuld år, hvis ikke mere, så er jeg fortsat sådan. Faktisk et ganske uflatterende karaktertræk, hvis jeg selv skal sige det, men det gør det jo ikke mindre sandt.

Anyway. Følg med her på bloggen, hvis du har lyst, og så lover jeg at kvittere med godnatlæsning - sikkert krydret med store tanker, overvejelser, glæde og frustrationer.

1 kommentar:

  1. Jeg er stolt over at have været med til at døbe din blog, sis! Og der er intet i vejen med at være lidt vægelsindet :-)

    SvarSlet