16. november 2015

I øvrigt #2


  • Føler jeg mig ikke som en, der er værd at huske, når en mor i vuggestuen for tredje gang i løbet af fem måneder stikker lappen frem og siger "Jeg tror ikke, vi har hilst på hinanden før?"
  • Har jeg virkelig svært ved, når folk kalder chokolade for 'lade'.
  • Magter jeg ikke skolepatruljer om morgenen. Gider ikke have en 10-årig i selvlysende vest til at bestemme, hvornår jeg skal holde tilbage for fodgængere. Er det i virkeligheden de første tegn på magtliderlige mennesker? Jeg tror det..
  • Er det blevet en reel frygt for mig at få det der barn, som alle i vuggestuen/børnehave synes er belastende.
  • Tænker jeg altid over, om fiktive familier på tv ligner nogen, der også kunne være i familie i virkeligheden. 
  • Har jeg muligvis arbejdet for længe i vuggestue, når jeg uden problemer kan pille næse på et andet menneske.
  • Synes jeg, 'halvleg' er svært at stave til. Det er 'meddelelse' også lidt.
  • Har jeg fået et lidt for godt forhold til frøsnappere. Så godt at jeg havde birkes i samtlige tænder en hel eftermiddag uden at opdage det.
  • Bad min chef mig om at stoppe med at lege med stearinlyset til et møde for noget tid siden. Helt voksen er jeg alligevel ikke. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar